MANAGEMENT

PUBBLICAZIONI

  • A critical interpretation of the “quality of place”. Between attractiveness and post-rurality

    Battaglia, Marco; Certoma', Chiara; Frey, Marco
    2020
    ARCHIVIO DI STUDI URBANI E REGIONALI
    21
  • Body mass index and outcomes in ischaemic versus non-ischaemic heart failure across the spectrum of ejection fraction

    Gentile, F.; Sciarrone, P.; Zamora, E.; De Antonio, M.; Santiago, E.; Domingo, M.; Aimo, A.; Giannoni, A.; Passino, C.; Codina, P.; Bayes-Genis, A.; Lupon, J.; Emdin, M.; Vergaro, G.
    2020
    EUROPEAN JOURNAL OF PREVENTIVE CARDIOLOGY
    8
  • COVID-19 and risk of pulmonary fibrosis: the importance of planning ahead

    Gentile, F.; Aimo, A.; Forfori, F.; Catapano, G.; Clemente, A.; Cademartiri, F.; Emdin, M.; Giannoni, A.
    2020
    EUROPEAN JOURNAL OF PREVENTIVE CARDIOLOGY
    5
  • The supporting role of business models in the promotion of sustainable innovations in the energy sector: an explorative study in the Italian SMEs

    Annunziata, Eleonora; Rizzi, Francesco; Frey, Marco
    2020
    SINERGIE
    131-146
  • Exploring the influence of Corporate Social Responsibility (CSR) domains on consumers’ loyalty: An experiment in BRICS countries

    Contini, Michele; Annunziata, Eleonora; Rizzi, Francesco; Frey, Marco
    2020
    JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION
    10
  • On the effect of exposure to information and self-benefit appeals on consumer's intention to perform pro-environmental behaviours: A focus on energy conservation behaviours

    Rizzi, F.; Annunziata, E.; Contini, M.; Frey, M.
    2020
    JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION
    9
  • Innovazione dei modelli di business per lo sviluppo della geotermia di superficie in Italia

    Annunziata, Eleonora; Casamento, Giulia
    2020
    Edizioni ETS
    Opportunità di business per lo sviluppo dell’energia sostenibile: il caso della geotermia di superficie in Italia
    84-102
  • Strategie di business per la geotermia di superficie: evidenze empiriche in Italia e in Europa

    Annunziata, Eleonora
    2020
    Edizioni ETS
    Opportunità di business per lo sviluppo dell’energia sostenibile: il caso della geotermia di superficie in Italia
    57-83
  • The humane side of entrepreneurship: an empirical investigation of startups with a social mission in Italy

    Cucino, Valentina; Marullo, Cristina; Annunziata, Eleonora; Piccaluga, Andrea Mario Cuore
    2020
    Fondazione CUEIM
    Grand challenges: companies and universities working for a better society
    229-235
  • Family Business Growth Around the World

    Miroshnychenko, I.; De Massis, A.; Miller, D.; Barontini, R.
    2020
    ENTREPRENEURSHIP THEORY AND PRACTICE
    27

Pagine