Filtri
Filtra per anno pubblicazione:
Filtra per categoria:
- Altro Apply Altro filter
- Contributo in Atti Convegno (Proceeding) Apply Contributo in Atti Convegno (Proceeding) filter
- Contributo in Volume Apply Contributo in Volume filter
- Contributo su Rivista Apply Contributo su Rivista filter
- Curatela/Editing e Traduzioni Apply Curatela/Editing e Traduzioni filter
- Libro(Monografia)/Book Apply Libro(Monografia)/Book filter
-
A critical interpretation of the “quality of place”. Between attractiveness and post-ruralityBattaglia, Marco; Certoma', Chiara; Frey, Marco2020ARCHIVIO DI STUDI URBANI E REGIONALI21
-
Body mass index and outcomes in ischaemic versus non-ischaemic heart failure across the spectrum of ejection fractionGentile, F.; Sciarrone, P.; Zamora, E.; De Antonio, M.; Santiago, E.; Domingo, M.; Aimo, A.; Giannoni, A.; Passino, C.; Codina, P.; Bayes-Genis, A.; Lupon, J.; Emdin, M.; Vergaro, G.2020EUROPEAN JOURNAL OF PREVENTIVE CARDIOLOGY8
-
COVID-19 and risk of pulmonary fibrosis: the importance of planning aheadGentile, F.; Aimo, A.; Forfori, F.; Catapano, G.; Clemente, A.; Cademartiri, F.; Emdin, M.; Giannoni, A.2020EUROPEAN JOURNAL OF PREVENTIVE CARDIOLOGY5
-
The supporting role of business models in the promotion of sustainable innovations in the energy sector: an explorative study in the Italian SMEsAnnunziata, Eleonora; Rizzi, Francesco; Frey, Marco2020SINERGIE131-146
-
Exploring the influence of Corporate Social Responsibility (CSR) domains on consumers’ loyalty: An experiment in BRICS countriesContini, Michele; Annunziata, Eleonora; Rizzi, Francesco; Frey, Marco2020JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION10
-
On the effect of exposure to information and self-benefit appeals on consumer's intention to perform pro-environmental behaviours: A focus on energy conservation behavioursRizzi, F.; Annunziata, E.; Contini, M.; Frey, M.2020JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION9
-
Innovazione dei modelli di business per lo sviluppo della geotermia di superficie in ItaliaAnnunziata, Eleonora; Casamento, Giulia2020Edizioni ETSOpportunità di business per lo sviluppo dell’energia sostenibile: il caso della geotermia di superficie in Italia84-102
-
Strategie di business per la geotermia di superficie: evidenze empiriche in Italia e in EuropaAnnunziata, Eleonora2020Edizioni ETSOpportunità di business per lo sviluppo dell’energia sostenibile: il caso della geotermia di superficie in Italia57-83
-
The humane side of entrepreneurship: an empirical investigation of startups with a social mission in ItalyCucino, Valentina; Marullo, Cristina; Annunziata, Eleonora; Piccaluga, Andrea Mario Cuore2020Fondazione CUEIMGrand challenges: companies and universities working for a better society229-235
-
Family Business Growth Around the WorldMiroshnychenko, I.; De Massis, A.; Miller, D.; Barontini, R.2020ENTREPRENEURSHIP THEORY AND PRACTICE27